Yeşilay Kütahya Gençlik Merkezi dualarla açıldı

Kütahya’da üç yıl önce yapımına başlanan Yeşilay Kütahya Gençlik Merkezi, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’in katıldığı törenle açıldı.

Kaynak: Kütahya Ekspresi

← Tüm Haberler